e-Learning in electrical engineering

english version version française versão portuguesa

Prima fază a evaluării: aşteptările studenţilor

Această primă anchetă asupra aşteptărilor şi atitudinilor studenţilor faţă de introducerea mijloacelor multimedia, are ca obiectiv situarea contextelor particulare ale fiecărei instituţii partenere, înainte de introducerea acestor mijloace, urmând să se realizeze apoi o evaluare în funcţie de fiecare realitate locală.

În cadrul fazelor de evaluare ce vor urma, vom fi astfel capabili să determinăm diferenţele de apreciere a mijloacelor, în funcţie de atitudinile şi aşteptările diferite, specifice fiecărei ţări. Vom putea, de asemenea, să determinăm eventualele influenţe asupra aprecierii mijloacelor didactice, determinate de:

  • percepţia şi aşteptările faţă de cadrul didactic;
  • dezvoltarea infrastructurii;
  • nivelul socio-cultural;
  • tipul de module propus;
  • diferiţii factori ce s-ar putea dovedi pertinenţi, dintre aşteptările şi atitudinile exprimate în cadrul prezentei anchete (faţă de studii şi mijloace).

Vom putea, de asemenea, să corelăm dinamica aprecierii utilizării mijloacelor didactice, în funcţie de tipurile de aşteptări şi atitudini particulare exprimate în cadrul acestei prime anchete.

Acest aspect al studiului va fi apoi aprofundat, cu ajutorul unei metode calitative, respectiv prin interviuri individuale, pentru a determina mai precis dinamica utilizării mijloacelor multimedia.

În continuare, sinteza va prezenta, ţară cu ţară, tendinţele principale în ceea ce priveşte diferenţele şi asemănările eşantioanelor de studenţi chestionaţi.

  • autor: Christian Bontinckx
  • realizare: Damien Grenier, Sophie Labrique
  • traducere: Sergiu Ivanov

Transferaţi de aici versiunea imprimabilă (versiunea lungă - FR).

Responsabil site: Damien Grenier | Realizare: Sophie Labrique | © e-lee.net
Ultima actualizare: 30 septembrie 2005 | Responsabil versiunea română: Sergiu Ivanov