e-Learning in electrical engineering

Prima fază a evaluării: aşteptările studenţilor

5. Aşteptări faţă de mijloacele didactice multimedia

 

5.5. Utilizare site

"O să consult site-ul tot timpul anului"

   

"O să consult site-ul, în special pentru a pregăti examenul"

   

"O să consult site-ul numai din curiozitate"

   

"O să consult site-ul pentru a înţelege mai bine ceea ce mi s-a predat la curs"

   

"O să consult site-ul în special pentru a pregăti laboratoarele"

   

"Cred că o să consult pe site informaţiile disponibile, care nu se referă în mod direct la examenul din acest an"

Rezultatele în raport cu media generală a ţărilor

 

UCL

UCv

IST

HEI

"O să consult site-ul tot timpul anului"

-

+

+

--

"O să consult site-ul, în special pentru a pregăti examenul"

=

+

-

=

"O să consult site-ul numai din curiozitate"

-

-

=

+

"O să consult site-ul pentru a înţelege mai bine ceea ce mi s-a predat la curs"

-

+

=

-

"O să consult site-ul în special pentru a pregăti laboratoarele"

-

=

=

=

"Cred că o să consult pe site informaţiile disponibile, care nu se referă în mod direct la examenul din acest an"

-

=

+

-

 

În general, marea majoritate a studenţilor interogaţi consideră că vor utiliza site-ul, fie pentru pregătirea examenului, fie pe toată durata anului, pentru a-l ajuta să înţeleagă mai bine cursul.

Studenţii români se arată cei mai entuziaşti în a consulta site-ul, iar cei francezi, cel mai puţin entuziaşti.

Studenţii portughezi se arată cei mai curioşi, în sensul că ei declară că vor vizita site-ul, chiar şi pentru discipline ce nu privesc în mod direct examenul din anul curent, în vreme ce studenţii belgieni se arată foarte puţin interesaţi. Aceştia din urmă sunt totuşi cei mai numeroşi care au declarat că principala lor motivaţie de alegere a studiilor a fost curiozitatea!

Studenţii belgieni sunt cel mai puţin susceptibili de a utiliza site-ul pentru pregătirea laboratoarelor, respectiv ei sunt, probabil, mai degrabă înclinaţi să consulte site-ul după desfăşurare activităţii, decât pentru pregătire.

Interviurile individuale şi ancheta de evaluare vor permite decelarea mai exactă a realităţii în ceea ce priveşte utilizarea site-ului şi a mijloacelor multimedia.

începutul paginii

Responsabil site: Damien Grenier | Realizare: Sophie Labrique | © e-lee.net
Ultima actualizare: 30 septembrie 2005 | Responsabil versiunea română: Sergiu Ivanov